De koelkast is gevuld, het menuplan voor komende week gemaakt. Morgen begint een nieuwe week, met een nieuw plan van aanpak.

Uit de testresultaten bleek dat mijn lichaam reageert op zuivel, kippenei, glutenhoudende granen (behalve haver) en boekweit. Die gaan we mijden dus!

Omdat ik vegetarisch eet, en mijn arts eigenlijk graag ziet dat ik volgens de voedselzandloper eet, was het even puzzelen wat ik dan nog wel kan eten. Lang leve pinterest, google en facebook! En natuurlijk mijn voedselzandloper-kookboek…

‘Sochtends heb ik weinig zin in eten, en weinig tijd, dus daar kies ik voor een smoothie. Ik heb war smoothie receptjes bij elkaar gezocht, en mijn vriezer volgegooid met diepvries groente en fruit. Handig!

Nu kwam ik zelfs bij de JUMBO kant en klare smoothie-diepvries-mixen tegen, dus die gaan we ook even uit proberen. Handig!

Smiddags wordt een dingetje, ik ben zo gewend om snel even wat spul op een boterham te gooien en het gedachteloos weg te kauwen. Oh en vergeet niet die peuter die alles wil eten wat ik eet, nog niet heeft uitgevonden wat ‘geduld’ betekend, en zich dan graag gillend tussen mij en mijn aanrecht in werpt.

Maar we gaan dit doen! En ik ga jullie op de hoogte houden..

Dus.

Stay tuned, voor hopelijk een heleboel heerlijke receptjes 😅